Sidor

2008-04-24

Vill du ha en liten bit tyg?


Tygbit söker kreativ människa! Vill du göra något fint av mig så hör av dig!

Med andra ord, vill du ha denna tygbit? Ca 60x70cm liten, tyvärr en tunn blek rand ca 10 cm från kanten nedtill, men annars vacker som en sommardag! Definifivt för fint för att ligga på min tyghylla o bli äldre....
Enda kravet är att du har en kreativ blogg och att du lämnar kommentar här. Är det många som anmäler sig frivilliga att ta sig an denna lilla tygbit så blir det lottning antar jag.

Måndag kväll (28/4) lottas tygbiten ut så ni vet....

10 kommentarer:

  1. Ja vill ha!! hihi

    SvaraRadera
  2. Såg att ja skrev fel adress i förra :) såg åxå att du försöker hitta den perfekta baby tofflan, precis som ja! håller på å försöka rita fram ett mönster just nu, du kanske vill byta mot d om d blir bra? :)

    SvaraRadera
  3. ah.. mutor! Sånt ger ju alltid plus i kanten ;) Jag håller utkik i din blogg mallaching!

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Klart jag vill ha! Kan ju bli en perfekt sommarhätta till E ;)

    SvaraRadera
  5. Får och får blogga... ;)

    Jodå allt är bara bra med mig också och ryggen är på väg att bli bättre så allt är super. Kul att se dig med. Hoppas allt är bra med Ann-Louise och Veronica, du får hälsa till dem om du talar med dem.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Jag vill oxå ha den:) Blir kanonfin som sommartunika till Josefin:)

    SvaraRadera
  7. Å, wow. Jag vill ha!!! I min lilla syhörna skulle tyget bli en del av en ny namnfest/dop klänning.

    SvaraRadera
  8. Jå nemen mutor e ju aldrig fel :) Kommer lägga ut mönstret på bloggen i vilket fall, så du vet...;) Om d blir bra nån gång... Tur att ja har en hel rulle med fleecetyg att testa på :)

    SvaraRadera
  9. Den är ju jättefin :-) Klart jag vill ha den ;-) Finns ju massor man kan göra av det tyget :-o

    SvaraRadera
  10. Hur gick lottningen?? :D

    SvaraRadera