Sidor

2008-07-04

MITT paket har kommit!!!

Åh! Mallaching! Du är en pärla! Det här paketet är helt pefekt och jag är så glad över att vi kom i kontakt med varandra. Du ger mig massa inspiration och sylust!
Här kommer en kavalkad av bilder på alla fina saker jag fick av madam Malla.
Och vilka grejer då! Kläderna är precis på gränsen till lite stora vilket är jättebra, viktor växer som en gödgris just nu, och som ni ser sitter kläderna helt suvve ändå! Hoppas han kommer kunna använda kläderna till långt in på hösten...vintern o våren... Eller åxå får vi göra ett byte till, eller vad säger du Malla? ;)



Paketet: Linus-på-linjen tirra, velourhoodie, manchesterkeps + shorts, Norrskens-te, väska (med supermånga o smarta fickor i), tyger (eisertrikå och aptrikå), hårhandduk, stryka-på-bokstäver och genomskinligt vattenlösligt mellanlägg.





5 kommentarer:

  1. ååh va bra han passar i det!! :) va roligt! bättre lite för stort än för smått iaf :) alltså vilket fint paket ja fick!! å ugglan va superfin! den pryder min hylla här i syrummet för tillfället :) å knapparna!! vilka fina!! blöjfodralet är som sagt packat och underbart! hoppas jag får koppa det till en kusin som ska få barn?... å tygerna! ååh det finns inte ord, gjorde det inte ont att ge bort dom??? kläderna var såå superfina!!! ska skriva lite mer på bloggen å lägga ut fler bilder strax!

    SvaraRadera
  2. ooh, vilka fina kläder. förstår att du är glad övder dem :) och linus på linjen var ju bara så coolt

    SvaraRadera
  3. Åh herre jösses, vilket paket!!!!! Så snygga saker.

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det fina saker! Jag är FRUKTANSVÄRT nöjd *mallig*. Å Linus på linjen är en gammal favorit ju, älskade programmet när jag var liten :) Velourhoodien var perfekt var idag under regnvädret. Ja, jag är så glá, så glá!

    SvaraRadera
  5. Vilket pakeeeeeet!!! Fantastiska grejer, gillade Linusen speciellt, min favvofigur på 80-talet när tecknat på tv bestod av honom och Anslagstavlan. :-S Bara så klockrent att göra den till tröjtryck! Yes, me love! :-D

    SvaraRadera