Sidor

2008-09-03

Utmärkelse!


Wow! Jag fick en utmärkelse av Mallaching ! Vet inte om jag förtjänar den, men det är ju alltid kul att själv få visa vilka bloggar man gärna läser. Mallaching ligger natuuuuurligtvis med på listan, men hon är ju redan tagen ;)
Här kommer bara toppen av ett isberg (får man säga så när man menar något positivt?) av alla de bloggar som "gör min dag"! Jag har 76 bloggar i min google reader och alla gör min dag, men tyvärr är det bara 5 jag får redogöra för här...

Marias Hemmaspyssel
Rino
Lilla Hjärtat
Kreationer och tankar
Wardrobe refashion
Indie fixx -vet inte om detta räknas som en blogg, men sidan är med som en bonus ;)

(The rules are:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs you've nominated.)

3 kommentarer:

  1. Nu har DU gjort MIN dag:-D
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Tack tack *ler från öra till öra* Det gjorde min dag, som sagt ovan redan. :-)

    SvaraRadera
  3. Tack så jätttteee mycket, du har verkligen gjort min dag.... kan behövas bland all jobbstress och barntrots =)

    SvaraRadera