Sidor

2008-12-10

Helikoptertyg!

Idag kom tyget med stort T! Helikoptertyget! Snälla Katarina tog sig tid att fixa ett par meter av det till mig (tror visst Malla beställde lite åxå? ;)
I vanliga fall gillar jag inte rosa, men trycket o det rosa gjorde sig så bra tillsammans så jag föll pladask!

Jag blev i alla fall så till mig att jag var tvungen att sy en mössa innan tyget åkte in i tvättmaskinen, mössan blev lite liten (sömmen ser ut att spricka ;), så Viktor får nog ta över den här så syr jag mig en ny.

Vill DU ha helikoptertyg går det att få tag på HÄR, skynda fynda!!!

6 kommentarer:

  1. Jag har sytt upp min tvättade meter för ikväll blev det en T-shirt också. Blir till att tvätta mer! För mer grejer i tyget kommer det bli - gillar det bara mer och mer! :-)

    Kul föresten att hitta till din blogg igen! Vet att jag följt den tidigare men av någon anledning hängde den inte med i Reader. Nu är den där! Är byxorna V har till slipovern hemsydda eller "bortsydda"? Gillar tyget!

    SvaraRadera
  2. åh vilket tyg!!! Det var ett tag sen jag kollade in alla bloggar. Har helt enkelt haft för mkt att göra. Men vad mkt snyggt du hunnit sy. vilka söta grisar!
    Lycka till på markanden i helgen!

    SvaraRadera
  3. Ååh! Va fin du va i den!!! Längtar! För joo ja köpte åxå nån meter ;)

    SvaraRadera
  4. Hej! Du blev den enda som hakade på min uppmaning att stödja Läkarmissionens insamling för symaskiner till Indien. Jag är glad att åtminstone du gjorde det, bättre än ingen! Lotteriet av ordtröja blev med andra ord inte så svårt att utföra...Hör av dig med ett mail om vilken färg, storlek och vilket ord du vill ha!

    SvaraRadera
  5. Åhhhhhhh har jag missat helikoptertyget?!?!?! Jag har köpt en mössa till min dotter i det tyget men trodde inte det gick att få tag på!!! Världens coolaste tyg :-D Var det på Tradera det auktionerades ut?

    SvaraRadera