Sidor

2009-02-08

Pausinlägg; Utmanad!

Jag blev utmanad av Mallaching! Så här lyder utmaningen:

*Gå in i mappen mina bilder
*Gå till den sjätte mappen
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen. - det här hoppar jag över idag, har en sjuk liten 2-åring som säger "örat" helatiden (hoppas det inte är öroninflammation igen) så det fick bli ett snabbinlägg...



Bilden är från 2007-11-07. Viktor var faktiskt lite rädd för pumpan...

2 kommentarer:

  1. Nee *hoppas*, *hoppas* det inte är öroninflammation igen! Kanske bara e kvar lite vatten i örat...

    Vilken liten snygging på bilden! Snygg mössa och overallen e ju underbar! Fick en idé.....

    SvaraRadera
  2. Overallen är kvar från bror min (kanske t.o.m från mig), den var superbra; Bävernylon på utsidan o fodrad med teddytyg. Alldeles lagomt varm när det inte är sååå kallt ute.

    SvaraRadera