Sidor

2007-10-24

Ordning i oredan och sytt


Nu har jag äntligen fått hit två bokhyllor att lägga tyger o annat krafs i, så nu slipper jag få 10kg tyg på mig varje gång jag ska ta ut nåt. Syrummet ser faktiskt lugnt o skönt ut, inte som förr då det var totalt kaos o dåligt med plats och allt låg i stora högar utan sortering. Egentligen är det väl så jag gillar att ha det; ordnad kaos, men iom det är så litet rum blir det bara jobbigt tillslut.
Har även varit på Handelsboden o visat upp mina alster o de tar gärna in det jag har! Uuu, nervöst! Prissättningen är nog det värsta att hålla på med. Nåt måste ju bli sålt tycker jag, det är ju snart julmarknad där.....

Har sytt en klänning och två blöjpåsar inatt, allt till Handelsboden. Klänningen/tunikan var från början ett mönster från Baby Cool, men jag har ändrat så mycket i mönstret att det inte är samma klänning längre. Tog in bredden o gjorde mindre armhålor, halsen blev lite mindre också. Provade klänningen på Viktor o den satt faktiskt riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar