Sidor

2007-10-26

Iron Maiden t-shirt fick nytt liv

Bandtröjor kan va såå snygga.. eller åxå kan de vara grymt fula. Iron Maidens tryck tillhör dessvärre oftast den senare sorten, och på en 30-årig kille kan det se mäkta fjantigt ut. Men på en 10-månaders ser det lite gulligt hårt ut.

Slaktade en Iron Maiden tröja igår, hade tänkt att ha samma fram- och baksida som den stora t-shirten, men så klippte jag två framsidor på bägge sidorna (trött), så jag fick slakta en svart tröja o använda som baksidor. Vipps blev det två tröjor, mycket bättre!
Tröjorna har öppning på axeln som jag satte två tryckknappar i, första gången jag syr med öppning på axeln o jag förstår inte varför jag inte vågat testa tidigare, det var ju inte alls svårt.
Viktor visade upp sig på mitt jobb idag o gjorde succé med sin snygga tröja (o jag sög upp allt beröm ;).
Mönstret jag använde är från Sy o sticka till barnen av Meedom, storlek 74.

Viktor äter en lördagsgodis i sina stjärniga byxor (första gången kappahl har nåt snyggt) o sin tuffa t-shirt.

Den andra t-shirten som blev till av baksidan. Det ska stå "That's me mum", men tyvärr fick inte texten plats på nåt snyggt sätt, så det föll bort lite bokstäver. Tryckknapparna fattas än på denna.

1 kommentar: