Sidor

2008-11-21

Wow! Vad... ful, men underbar ändå!

framsida&baksida
Min snart-två-år lille son är galen i allt som har med maskiner att göra, så gissa om han blev glad när han hittade det här tyget i en tygaffär i somras :)
Sen har det blivit liggande, har inte kommit på vad jag ska göra med det, gardiner var uteslutet för jag vägrar sånt här mönster. Men som en väska till den lille pöjken blev det klockrent, en väska bara till den maskintokige!
O visst, den är ful, men min älskling har valt tyget, o han går med den där lilla påsen hängandes i armvecket som en liten tant. :)

Gjorde en till när jag ändå var igång, o den tar jag med till en julmarknad. Kanske finns det någon annan liten maskintokig grabb som skulle vilja ha den?

5 kommentarer:

  1. Hehe. Nej den e inte ful.. De e ju härligt med stora motiv på tyg tycker jag.. Fin väska blev de med. =)

    SvaraRadera
  2. Den var väl fin...Det är ju killen som valt ; ) Ja, får vi inget sålt så kan vi ju alltid byta lite grejer med varandra, hahaha. Min älskar ju också alla fordon.

    SvaraRadera
  3. Stora maskiner, vi kan bygga...

    SvaraRadera
  4. Håller med om att det är klockrent till en liten kille. Tycker att de är snygga!

    SvaraRadera