Sidor

2009-01-26

Byxor med surprise

Ett par muddjeans som är beställda. Storlek 74/80 (hoppas jag). Demin o mudd från Ohlssons.

Ett par manchestermuddisar till min pojk med en apa på baken. Apan var inte meningen, jag uppäckte när jag tog byxorna i annat ljus att ena bakfickan var vänd åt fel håll så den blev mörkare än resten av brallorna. Så apan blev alltså en nödlösning..... Storlek 98. Manchester från Jofotex, mudd & aptyg från Mallaching.

En mössa till en pöjk beställd av en arbetskamrat. Tyg från MG-tyger o fodrad med lila fleecefilt från Ikea.

6 kommentarer:

  1. aaa men kolla va bra det blev! Jättesnyggt med manchester! Skulle du ha nån användning för knallröd, smal manchester?

    SvaraRadera
  2. Det var ju en särdeles tjusig nödlösning :) Gjorde hela byxan, tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Jätte snyggt med apan på fickan!

    SvaraRadera
  4. Oh, shit va coola manchesterbrallorna blev!!! Apan blev ju verkligen en cool detalj!!

    SvaraRadera
  5. Flera stora uppfinningar har ju som bekant sina ursprung i misstag!

    SvaraRadera