Sidor

2009-01-22

Energiknippe!


Jag var visst den enda som hakade på Heimlagas uppmaning att hjälpa Läkarmissionen. Och för det fick jag en jättefin tröja till min Viktor! Hon hade verkligen inte behövt sy en, men hon ville så nu har vi här en äkta Heimlaga ordtröja!

Jag gjorde en liten beskrivning av min Viktor o "Energiknippe" var det ord som Heimlaga fastnade för, och det passar ju klockrent.
Tröjan är lite stor än, lite vid i halsen, men det gör absolut inget, bättre stort än smått! Viktor fick sitt namn på tröjärmen också och tröjan blev än mer personlig.

Första provningen skedde direkt efter dagis med smutsiga byxor & en mut-kaka i handen, inte de vackraste bilderna kanske, men har man ett energiknippe till barn så går det inte att få bra bilder! Fick jaga in honom i torkställningen för att få honom att vara någorlunda still.....

3 kommentarer:

  1. Vilken fin tröja!

    Här hemma har vi oxå ett energiknippe....

    SvaraRadera
  2. Va fin tröja. Jag tycker Viktor har växt sen jag såg honom sist. Vi känner oxå till ett energiknippe ; )

    SvaraRadera
  3. Hi, hi, jag trodde det var något sorts tält han var fotad i! Han verkar göra rätt för ordet!

    SvaraRadera