Sidor

2009-01-03

Utmärkelse med länkar

Jag har fått en utmärkelse av Mullemoose! Tackar så ödmjukast!
Första gången jag såg bilden fattade jag inte att det var en ros... bilden ser ju ut som en gubbe. Ser ni; mitten av rosen är ögat & det ljusa partiet är en spetsig näsa... haha.

Men i allefall:
Ibland har jag sett att vissa som fått utmärkelsen inte länkar till några bloggar, o det är ju lite synd. Tänk om de läser en blogg jag inte upptäckt än! Min google readerlista växer hela tiden & det är alltid skoj att hitta nya sidor.
Så jag tänker länka 7 bloggar, bloggar som för mig är lite halvnya upptäckter, o minsann väldigt trevliga sådana!
Kanske finns det någon av de här bloggarna som du missat? Klicka dig vidare i så fall! Basta! ;)

Lilla gryn

Det finns vissa regler som följer med utmärkelsen.
Reglerna är:
1.De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2.Länka till den bloggare du fick den från.
3.Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4.Lämna ett meddelande i deras bloggar,så att de vet att de fått utmärkelsen.

15 kommentarer:

  1. Men som jag har undrat vad den där bilden egentligen föreställer! Jag ser bara en ganska ful, höknäst gubbe, men kanske att jag kan skönja även en ros, nu när du säger det :)

    Grattis till utmärkelsen!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    haha, skönt att höra att det är fler än jag som missat rosen :)

    SvaraRadera
  3. Haha ja tyckte först att d va en tupp!

    Du har rätt! Jag hade missat några av bloggarna du nominerat!

    SvaraRadera
  4. .. eller kanske mer en kalkon än tupp...

    SvaraRadera
  5. haha, kalkon? Tupp? Neee, det får jag det inte till hur jag än tittar :)

    SvaraRadera
  6. Självklart är det okej! Tack så jättemycket! :)

    SvaraRadera
  7. TACK, blir verkligen jätteglad!!
    Hahaa.. jag har också sett en gubbe. Typ Che Guevara.. hehe ;-)

    SvaraRadera
  8. Oj, vad gulligt! Ska kolla igenom dessa bloggar när jag kommit från jobbet- Tack!

    SvaraRadera
  9. Grattis till utmärkelsen!

    Jag har alltid tyckt att det sett ut som en stygg fågel...

    SvaraRadera
  10. åh, vad stolt jag blir!!! Tack tack :)

    SvaraRadera
  11. ...men tackar, är det en ros, jösses, trodde det var nån sydamerikansk karnevalsgubbe eller nått.
    Världen öppnar sej!!!
    Havvanajsdäj!

    SvaraRadera
  12. det var en del nya bekantskaper, tack för det!
    och fågelmask trodde jag...

    SvaraRadera
  13. Tack så mycket! vilken kul nyårspresent. Ser framemot att kolla in dom andra bloggarna.

    SvaraRadera
  14. Åh, tackar så ödmjukast. Vad glad jag blir att du hittat min blogg och att du gillar den sen... skoj.

    Jag ska absolut kika in på de bloggar som är nya för mig, för det ser ut att vara några av de 7. Tack igen!!

    Så håller jag med om att bilden är svårtydd, trodde också att det var en gubbe med fågelnäbb ;-) .

    SvaraRadera
  15. Det är klart det är en fågel! Jag har ju glasögon! ;)

    SvaraRadera