Sidor

2009-03-17

Bortskämd!

Jag är sjukt bortskämd! Mallaching har skickat världens underbaraste födelsedagspaket till mig!
Jag tänker inte visa allt för då skulle ni bli så avis ;) ... men det var massa tyger, trådrullar, mönster & en smart spray som man "light-klistrar" fast mönster på tyg.
Sen... här ska ni få se:
En tunika som satt som ett smäck (eh.. jag är dock inte fotogenique om man säger så) och en väska!
Väskan jag fick förra gången har varit så flitigt använd så den började se lite trött ut, och jag lovar; har man en gång fått en Mallachingväska vill man inte ha nåt annat!

Och hon har även stickat mig en "Mustafa" som är ungefär som den här (eller är det samma garn? de är i allefall inte stickade på helt samma sätt?)
My oh my, jag är så glad! Frågan är nu bara; hur återgäldar man det här?!!

TACK MALLA! Hade du funnits lite närmre hade jag bjudit upp dig till dans ;)

7 kommentarer:

  1. Ååå en dans hade inte varit dumt! vet inte om jag kan mäta mig med killarna i filmen ( nee.. faktiskt inte ens dom...) men det räcker med att du blev glad :) Varsågod :) Och grattis än en gång!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Å vilket fint paket, tänk om man fick ett sådant varje gång man fyller år ; )

    SvaraRadera
  3. Den väskan gick inte av för hackor.
    /klockarbarn

    SvaraRadera
  4. ÅÅ så fina saker, tunikan va superfin för att inte tala om väskan, de tyget (som jag har turen att ha) blev ju superfint som väska, får nog ta och sy en väska till :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen! Och vilket underbart paket!! Fin blogg har du också!!

    SvaraRadera
  6. Än finns det hopp för världen med såna bortskämmare. Tackålåw! :-)

    SvaraRadera